21 Eylül 2015 Pazartesi

Watsons magic lip balm bir harika :)



Merhaba...

Sizlere watsons markasının ünlü magic lip balmından bahsedeceğim . Bu lip balmı bilmeyeneniz yoktur . Bazı arkadaşlarım ilk kullandığında kokusunu hiç beğenmemişlerdi . Bende almaya cesaret edemiyordum. İyi ki almışım . Tam tersi kokusunu çok beğendim . Şeker gibi kokuyor . Sihirli lip balm diye geçiyor . Yani renk değiştiriyoooor. . .





Makyaja yeni başlayanlar için ideal bir seçim olur çünkü iddalı bir renk vermiyor . Ben sürekli çantamda bulunduruyorum ve bir çoğumuz bu ürüne sahip . Ambalajı incecik ve asansörlü. Nemlendirmesinden ziyade ben rengi için kullanıyorum.  Acil olarak bir yere yetişmem gerekirse sürüp çıkıyorum . İçerisindeki balm bayağı fazla. İnce olmasından dolayı fazla galiba. Ben bu üründen gayet memnunum . Watsons'dan 4.90 tl ye satın alabilirsiniz.



Bir sonraki yazıma kadar

KENDİNİZE İYİ BAKIN ...


6 yorum:

  1. gülük kullanımda sevdiğim bir ürün özellikle yeni başlayan arkadaşa öneririm :) seni takibe aldım bana da beklerim

    YanıtlaSil
  2. şirin yorumun için çok teşekkürler canım :)) elbette gelirim :))

    YanıtlaSil
  3. rengi cok dogal görünüyor
    hayırlı olsun blogun :) benimde blogum yeni
    beklerim
    http://hayatindengesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canim :) senin blogun da hayirli olsun . elbette takip ederim :))

      Sil
  4. Benim her daim yanımda taşıdığım ve çok sevdiğim bir balmdır kendisi :) Güle güle kullan. Sevgiyle... http://bizimmutfakdan.wordpress.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım, gerçekten çok kaliteli bir ürün. sen de güle güle kullan
      görüşmek üzere :)

      Sil