20 Eylül 2015 Pazar

Essence Like a Day in a Candy Shop Collection Set





Herkese merhaba ...

Bu yazımda sizlere essencenin şirinmi şirin parfümünden bahsedeceğim .

İlk orijinal parfümünden başlayacağım . Bu parfümün büyük boyunuda bulabilirsiniz . Ben çok seviyorum bu parfümü başlıktan da anladığınız gibi şeker dükkanında bir gün geçireceksiniz . Çok yoğun bir şeker kokusu var . Şeker kokusunu sevmeyen bir insan için hiç tavsiye etmem . Koleksiyonda iki set bulunduğu için diğerini öneririm ama benim gibi şeker kokusunu seviyorsanız beğenerek kullanırsınız.


Bu parfümün notaları :

Üst nota : . şeftali. orkide         Orta nota.:  leylak. güneş çiçeği . yasemin taç yaprakları

                          Alt nota :  vanilya. çin baklası. hafif misk






Sweet karamelli şeker kokuyormuş . Bu da harika ilk aldığımda koklamadan önce resminde karamel olduğunu anlamamıştım . Essencenin parfümlerine bayılıyorum . Kıyamıyorum ben bu minnaklara.









Floral çiçeksi gül ve menekşe bu parfümde gül kokusu alamadım menekşe kokusu çok baskın bunu da seviyorum ama aralarında bu her koku kendi rengini almış çok güzel görünüyorlar..










Veee ve benim een sevdiğim parfüm : fruity
İçeriğindeki elma kokusu o kadar büyüleyici ki her fırsatta kullanmak istiyorum. Adeta beni tamamlıyor gibi. Aslında elma kokusunu sevmem ama bu gerçekten çok farklı.  zaman geçtikçe kalıcılığı ve kokusu daha da güzelleşiyor. Tek kelimeyle mükemmel...


































Birde setin içerisine özel kokulu lipgloss var ben essence in lip glosslarını pek beğenmiyorum çok
yapış yapışlar ama renklerinden dolayı dayanamayıp kullanıyorum .






Bu setin raf satış fiyatı 29.9 tl essence standlarında bulabilirsiniz


Sonuç olarak çok güzel bir koleksiyon ortaya çıkartmışsın teşekkürler essence ...
SEVGİYLE KALIN...



3 yorum:

  1. lip gloss un rengi çok güzelmiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Yorumun için teşekkürler satın almak istersen bu renk ayrı satılmıyor sanırım ama benzer renklerini essence standında bulabilirsiniz.

      Sil