31 Ekim 2015 Cumartesi

BLOG KEŞİF ETKİNLİĞİ 1. VE 2. LİSTE

Güzeller hepinizi takibe aldım. aşağıda şuana dek paylaşılan adresleri veriyorum. Eklemediklerinizi lütfen ekleyiniz.Başka ekleyen veya etiketlenip dönen arkadaş olursa bu liste ile birleştirip yine paylaşırım. Duyarlılığınız ve inceliğiniz için teşekkürler.Hepinizi çok öpüyorum.Görüşmek üzere :)))

1.LİSTE

1) @cutemakeupp > cutemakeupp.blogspot.com

2) @aslihanindunyasiblog > aslihanindunyasi.blogspot.com

3) @kelebeketkisi39 > kelebeketkisi39.blogspot.com

4) @blogger_olmak_isteyen_anne > estetisyenanne.blogspot.com

5) @buraliolmayan > www.buraliolmayanlarlokali.com

6) @makyaja_dair > makyaja-dair-hersey.blogspot.com

7) @piremsesinmakyaji > piremsesinmakyaji.blogspot.com (bloguna GFC eklemelisin canım)

8) @makeupdenizozturk > makeupdenizozturk.blogspot.com ( blog adresin eseninguncesi.blogspot.com adresine yönlendiriyor )

9) @escisemblog > escisem.blogspot.com

10) @acicikolata > acicikolatanediyor.blogspot.com

11) @biraltibirsifir > biraltibirsifir.blogspot.com

12) @iremin_kozmetigi > iremmli.blogspot.com

13) @hulyaninsirlariblog > hulyaninsirlari.blogspot.com

14) @makyajdefteri (yalnızca instagram ? )

15) @ebrudannotlar > ebrudannotlar.blogspot.com

16) @hayallerinimakyajla > hayallerinimakyajla.blogspot.com

17) @lemanayva_blog > lemanindunyasii.blogspot.com

18) @hazalayhan23 > tatlicadinindunyasii.blogspot.com

19) @bitavsiyemvar > bitavsiyemvarr.blogspot.com
------------
2.LİSTE

20) @theselproject > theselproject.blogspot.com

21) @dblogu1212 > dblogu.blogspot.com

22) @makyajdunyamdaben

23) @maviallikfircasi > maviallikfircasi.blogspot.com

24) @makeuparya > makeuparya.blogspot.com

25) @asenapeker > asenapeker.blogspot.com

26) @sisterella.blog > sisterella-s.blogspot.com

27) @deneyenbayan > deneyenbayandan.blogspot.com

28) @ilgiylemakyaj > ilgiylemakyaj.blogspot.com

29) @bensununblogu > benlestilmakyaj.blogspot.com

30) @mirayinmakyaji > mirayinmakyaji.blogspot.com  > youtube: Miray'in makyaji

31) @bbluemakeup > bluemakeupp.blogspot.com

32) @morsemsiyelikiz > morsemsiyeliblog.blogspot.com

33) @makyaj.muhendisi > lightsofbeauty.blogspot.com (GFC açık değil)

34) @senasienna > yorumlarsenadan.blogspot.com

35) @beautifulsenemblog > beautifulsenem.blogspot.com

36) @makyajxx

37) @busrayondemir > busrayondemir.blogspot.com (GFC açık değil)

38) @boyanbayan > boyanbayan.blogspot.com (GFC açık değil)

39) @softandbeauty_

40) @blogbyvanilla

41) @sweet.blogger

42) @rengarenkbirgun > rengarenkbirgun.blogspot.com (GFC açık değil)

43) @sseymakaptan > kizilcikserbetimm.blogspot.com (GFC açık değil)

44) @buketcetin_bob_mua

45) @makyajguncemiz

46) Ahsen Simsek > www.yazimbari.com (GFC açık değil)

47) Gamze s > gamzenindunyasi74.blogspot.com (GFC açık değil)

48) kurall kurall > kuralldergi.blogspot.com (GFC açık değil)

49) @blogbygokceninsecimleri > gokceninsecimleri.blogspot.com (GFC açık değil)

50) @senaylahersey > alisverisogrencisi.blogspot.com (GFC açık değil)

15 yorum:

  1. Herkesi beklerim 😊😊 lemanindunyasii.blogspot.com.tr 😊😊

    YanıtlaSil
  2. Herkesi bloguma beklerim :) http://yildizyagmuruu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Herkesi beklerim :) theselproject.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. ben de takipteyim canım :)

    YanıtlaSil
  5. herkesi bekleriimm :) http://hulyaninsirlari.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  6. hepinizi bekliyorum :) suslulawyers.blogpot.com.tr/

    YanıtlaSil
  7. Ben de geeldim. Sizi de beklerim.
    www.pudrakokum.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. Listede yazan blogları takibe aldım yalnız bazılarını GFC eklentileri yoktu. Bende bloguma bekliyorum.Bloguma ugrayıp keşif etkinliği kısmına blogunuzu tanıtan yorum bırakabilirsiniz.
    ceydacengiz.blogspot.com.tr.
    İnstagram: ceydacengizblog

    YanıtlaSil
  9. http://sevgininkozmetikatolyesi.blogspot.com.tr/?m=1
    Ben de yeni başladımmm :) desteklerinizi bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  10. Merhaba etkinlige katilmayi cok isterim ve bana da beklerim :) zeynepgunluk.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. listedeki herkesi blogda takibe aldım ^^
    Olmayan arkadaşlar da GFC eklerse bloglarına daha rahat iletişimde kalır herkes

    >>>> www.beautyinmelody.com / instagram: @beautyinmelody_tr

    YanıtlaSil
  12. Aşkolsun benim GFC açık. Ordan katilabilirsiniz. www.yazimbari.com :) güzel liste olmus kolaylikla takip edebiliriz herkesi boylece

    YanıtlaSil
  13. bende herkesi beklerim ekleyen herkese takip edenlere geri dönüş yapıyorum betulbtl.blogspot.com <3 sevgiler

    YanıtlaSil
  14. Merhabalar :)
    Keşif etkinliklerine bakarken geldim :)
    Güzellik ve kişisel bakıma ağırlıklı olarak benden dökülenleri paylaşıyorum :) Beklerim :)

    Balinkokusu.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  15. merhaba
    cok teşekkürler etkinlik için .ben de yapmak istiyorum ama daha yeni mi acaba blogum diye karar veremiyorum .
    siz nedersiniz ?

    blogunuz icin de tebrikler.
    benim blogumda tüyolar var. daha fit daha huzurlu olabilmek icin :)

    http://dengeliyasamogretisi.blogspot.com.tr/


    YanıtlaSil