16 Eylül 2015 Çarşamba

Vaseline Cocoa Butter Nemlendirici Vücut Losyonu



Yeniden merhabalar :))

Bu defa sizlere VASELINE COCOA BUTTER'i tanıtmak istiyorum. İçeriğinde kakao yağı ve E vitamini var. Kakao denince akla hemen kokusu yoğun mu acaba sorusu gelmiyor değil. Merak etmeyin. Vaselin'in kakao içerikli ürünleri gayet tatlı bir kokuya sahip ve yoğun olmadığı için sizi ve çevrenizdekileri rahatsız etmiyor. Tabi bu üründen bahsetmişken kakao yağının özelliklerine de yer vermek gerekir diye düşünüyorum. Kakao yağı antioksidan özelliğine sahipmiş, iyi bir nemlendirici, cilde doğal bir parlaklık veriyor ve ürün üzerindeki bilgide ise cildin pürüzlerini yumuşattığı yazıyor. Kakao yağı ile nemlendiricinin muhteşem buluşması bu güzel ürünü meydana getirmiş.

Ben çok sevdim. Siz de seveceksiniz :)))))


4 yorum:

  1. Güzel bir paylaşım teşekkürler. takipteyim beklerim sebnemledikis.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim elbette sık sık uğrarım :))))

      Sevgiler :))))

      Sil
  2. merhaba canım öncelikle bloğun hayırlı olsun takibe aldım ' bende beklerim insatramdan da takipleşelim:) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba çok teşekkür ederim canım sen de benim takibimdesin
      Sevgiler :)))

      Sil