2 Kasım 2015 Pazartesi

BLOG KEŞİF ETKİNLİĞİ 3. VE 4. LİSTE

3.LİSTE

51) @duygunevrimsu > www.evriminblogu.blogspot.com

52) @acicikolata 'nın diğer adresi > gunusolumak.blogspot.com

53) @makeupaddicttr

54) @madampapyon

55) @wedding_home

56) @birterazinintavsiyesi > birterazinintavsiyesi.blogspot.com

57) @mas_cara_m

58) @espinindunyasi

59) @burcunun_gardrobu > modakimsevmez.blogspot.com

60) @pembedunyammm > www.pembedunyamm.com

61) @paroparadise.makeup

62) @makyajmasallari

63) @makyajmasalii

64) @aslihan_murat > www.isinasliblog.com

65) @theworldoftwobesties > theworldoftwobesties.blogspot.com

66) @beautyinmelody_tr > www.beautyinmelody.com

67) @incetopuklublog > www.incetopuklu.blogspot.com

68) @meryeminmutfagindan

69) @fatmardali > dafinyapragi.blogspot.com

70) @betul_btl1989 > betulbtl.blogspot.com

71) @huzunsarisiblog

72) @esininnotdefteri > esininnotdefteri.blogspot.com

73) @kirmizi.rujj

74) @biomuge

4. LİSTE


75) @sevgininmakyajdefteri

76) @bakimliibayan > bakimliibayan.blogspot.com

77) @ahucucu > ahucucu.blogspot.com

78) @beylorinda > beylorinda.blogspot.com

79) @fantagirro > www.fantagirro.com

80) @mutlublogg

81) @susluavukatlar

82) @soslubadem

83) @gencbakimblog > gencbakim.blogspot.com

84) @ceydacengizblog > ceydacengiz.blogspot.com

85) @zeynepingunlugu > zeynepgunluk.blogspot.com

86) @cilekkokulublog > cilekkokusublog.blogspot.com

87) @forwmeverything > forwmeverything.blogspot.com

88) @kudretblgc

89) @tugcenindiyari

90) @mrwningezegeni

91) @kremrengiblog > www.kremrengi.net

92) @hayallerinimakyajla > hayallerinimakyajla.blogspot.com

93) @diyersenem > steanmeemr.blogspot.com

94) @bakbuharika > www.bakbuharika.com

95) @bahar.kaplangiray > www.baharkaplangiray.com

96) @yeppoja

97) @benimtutkumblog > benimtutkumm.blogspot.com

98) @fotoro > blogfotoro.blogspot.com

99) @pembisblogg > pembisblog.blogspot.com

100) @duduhavis > www.duduhavis.com

101) @cutemakeupp 'ın diğer adresi > cutemakeupandbeauty.blogspot.com

12 yorum:

  1. Etkinlik için teşekkürler beni takibe alan herkesi takibe alıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim canım, instagramda etkinlik daha yoğun bir şekilde ilerliyor. oradan da takip edebilirsin, listeye eklemem için instagram ve blog adresini yazabilir misin lütfen

      Sil
  2. 3.ve 4.lıstedekı herkesın blog adresını takıp ettım :) umarım gerı donusler olur :) 1.ve 2.listeyi sanırım yarın takip edicem cünkü bu kadar kısa sürede cok adresi takibe aldıgım için sınırlandırıldım :)

    YanıtlaSil
  3. Canım benide listeye alırmısın :) takip ederseniz sevinirim kızlar instagram adresimde nesin_blogum

    YanıtlaSil
  4. Benide ekleyebilir misiniz adresim makyaj kutum:)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba ben de http://kozmetikpsikolojisi.blogspot.com.tr/ sizi ekledim ben de beklerim :) listeye beni de eklerseniz mutlu olurum.
    instagram:@kozmetikpsikolojisi

    YanıtlaSil
  6. seni blogdan ve instagramdan takibe aldım bana da beklerim :)
    http://senbenvehayat.blogspot.com.tr/
    @evintekkizimona

    YanıtlaSil
  7. Yaşasın :) seviyorum bu etkinlikleri :))
    Takipteyim, instagramdan da şimdi ekleyeceğim.
    blog: www.blogluyorum.net
    instagram: @blogluyorum

    YanıtlaSil
  8. Bebeğime; beni, onu ve onu büyütürken yaşadıklarımızı anlattığım kendi halinde ufak tefek bir blog benimkisi... Sizleri de ziyarete beklerim.

    www.senibuyuturken.com

    Hem yazım hayatınızda hem de etkinliğinizde başarılar dilerim...

    YanıtlaSil
  9. Listede yazan tüm blog adreslerini takibe aldım canım :)

    YanıtlaSil
  10. Ben geldiiimm bakim ve makyajla ilgili yeni bir blogum var takibe aliyorum tum katilanlarida takip etmeye calisacagim tum bayanlari beklerim.
    Bakimlimakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil