10 Eylül 2015 Perşembe

Overnight nail MASK - Oriflame


Merhabalar....

Sizlere tırnaklarınızın zor anları için hem faydalı hem de uygun fiyatı olan bu üründen bahsetmek istiyorum. Biliyorsunuz ki Oriflame hep farklılığı arayan ve farklı dokunuşlar yepyeni ürünler meydana getiren bir markadır. Bu ürünü yıpranmış ve kurumuş tırnaklarım için almadım. Çok daha ciddi bir durumda kullandım diyebilirim. Annemin ayakkabıdan dolayı tırnağının çatlaması ve sık sık şişkinlik yapması sebebiyle oldukça hasar gören tırnaklarının artık yepyeni bir görünüm alması gerekiyordu. Bu düşünce ile Oriflame'in Overnight nail mask ürününü farkettim. Oriflame'in bazı ürünlerini begenmesem de genel olarak seviyor ve ürünlerini kullanıyorum. Ürün ilk kullanımdan itibaren tırnaklarda güçlenme gösterdi. Kullanımı ise oldukça basit. Gece yatmadan önce sürüyorsunuz, dışına taşsın taşmasın hiç önemli değil.isterseniz kurumasını bekleyin isterseniz çorabınızı giyin. Ellerde kullanacaksanız rahatsız olmayın hiç kurumasını bekleyin isterseniz. Veee sabah vakti... Gece boyu tırnağınızı onarmakla kalmayan bu sevimli maske sabah tırnaklarınızdan nasıl ayrılacağını da düşünüyor. Sizi hiç yormadan su ve sabunla çıkıyor. Hatta eriyor. Ben memnun kaldım. Sizin de memnun kalacağınızdan eminim...

Kullananların yorumlarını dört gözle bekliyorum...

Sevgiler :))))

3 yorum:

  1. nail mask diye bir şeyi ilk defa gördüm.Sadece oriflame mı çıkarmış acaba.diğer markalarda hiç görmedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Polka dot markasına da bakabilirsin ama onları kullanmadım bitince onu da deneyebilirim :))))

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil