8 Kasım 2015 Pazar

Mediwell Dudak Bakım Kremi



Herkese merhaba ...

Bloğumda ürün tanıtımına bir süre ara vermiştim . Tekrardan karşınızdayım kızlar ... Sizlere mediwell dudak bakım kremini tanıtacağım . Ambalaj olarak çok şiriiin :) yapısı çok güzel dudaklarımı yumuşacık yapıyor fakat gün içinde tazelemek gerekiyor . Benimkisi tutti fruttili şekerli sakız gibi kokuyor birde şurup kokusunu sevdim :) 5 ml lik bir ürün bunun yanısıra 3 çeşidi daha var . Kavun , muz ve çilek . Bu ürünü alırken ne yazıkki hastaydım diğer çeşitlerini koklayamadım . O yüzden aklımdaki rengi seçtim . Ürünün bu kadar minik olacağını hiç tahmin etmedim elime alınca çok şaşırdım bu ürünü baya aradım çarşıdayken falan eczanelere camdan olsun bakıyordum . Denemek istediğim bir üründü . Fiyatı 4 tl eczanelerden bulabilirsiniz .

SEVGİLERLE...


6 yorum:

  1. ben de severek kullanıyorum bu arada bloğuma gelmediniz sanırım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu ara çok yoğunum canım mutlaka gelicem

      Sil
  2. ben de severek kullanıyorum hatta bu tutti fruttili olanı favorim :)

    YanıtlaSil
  3. Ben hala deneyemedim ama yazınızdan sonra deneyesim geldi :) sevgiler :)

    YanıtlaSil