29 Eylül 2015 Salı

HM lip pen



Merhabalar...


 




Sizlere HM den aldığım lip penlerden bahsedeceğim. Paketin içinde 3 tane dudak kalemi var. Bunlar jumbo dudak kalemi ruj gibi dudağı çerçevelemek için değil.




Pink : çok fazla göze batan bir pembe fazla iddialı paketteki en hareketli bu renk bir yere giderken pek fazla süreceğimi düşünmüyorum



Coral : kırmızımsı turuncumsu çok tatlı bir renk en sevdiğim bu fakat içindeki ruj çok az biraz daha fazla olabilirdi. Diğer dudak kalemlerine göre küçük ruj boyutunda.



Nude : ben nude rengini dudaklara pek yakıştıramıyorum. Tırnakta daha güzel duruyor rengi orta yaşda ki bayan için daha uygun bence...



sonuç olarak güzeller fakat yaşadığım şehirde HM mağazası bulunmadığı için sık sık gidemiyorum ama ürünlerini çok beğeniyorum.

SEVGİYLE KALIN...

2 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Yorumun için çok teşekkür ederim. Bende en çok onu seviyorum. :))))

      Sil