18 Eylül 2015 Cuma

Rival de loop FRUITY LIP BALM





                 Herkese merhaba...

                 Bu gün sizlere rossmandan aldığım üç tane lip balmdan bahsedeceğim . . .

  


İlk olarak çilek aromalı olandan başlamak istiyorum . Aralarında en sevdiğim bu zaten 01 strawberry shake diye geçiyor . Bunlarinda ambalajlarına aldanmıştım. Renk de vermiyorlar. Fiyatları oldukça uygun. Rossmandaki bu markayı seviyorum. İndirimlerini takip ediyorum .



 02 tropical feeling içlerinde en sevmediğim bu. Kokusu çok yapay geliyor ve bazen kullanmak bile istemiyorum. Rengi çok hoş ama kokusu beni rahatsız ediyor . Keşke kokusu böyle olmasaydı . Nemlendirmesi çok iyi değil, uçup gidiyor. Numaralandırılması çok güzel.





03 orange country . Bunu da seviyorum. Portakal kokusu tam benim istediğim yoğunlukta.
Bundan bir kaç kişiye hediye etmistim belki çekilişe koyabilirim . Eskiden kullandığım bir lip balmı hatırlatıyor. Bu arada bunların kullanım ömrü çok az. Almayı düşünüyorsanız birdaha düşünün derim. Fakat kullanım ömrünün az olması kimyasal kullanımının az olmasıyla ilişkili. Bu da ürünün daha sağlıklı olduğunu gösteriyor. Fiyatı 4.75 tl ye Rossmann'da bulabilirsiziniz .


Yorumlarınızı bekliyorummm
Öptüm hepinizi lip balmlı :))))


2 yorum: